Promocje
Szafa ELA
Szafa ELA
499,00 zł 439,00 zł
szt.
Narożnik dziecięcy  Kolekcja Sowy
Narożnik dziecięcy Kolekcja Sowy
389,00 zł 369,00 zł
szt.
Narożnik BILL
Narożnik BILL
1 499,00 zł 1 299,00 zł
szt.
Narożnik SALSA
Narożnik SALSA
1 989,00 zł 1 789,00 zł
szt.
Nowości
Szafa ELA 2
Szafa ELA 2
549,00 zł
szt.
Szafa ELA
Szafa ELA
499,00 zł 439,00 zł
szt.
Fotel PICOLO
Fotel PICOLO
279,00 zł
szt.
Komoda MARKUS
Komoda MARKUS
449,00 zł
szt.
Meblościanka MARKUS
Meblościanka MARKUS
1 089,00 zł
szt.
Producenci
Reklamacje i zwroty
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY
Jeżeli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań możesz je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.
Jak dokonać zwrotu?
  • Poinformuj nas o tym, że chcesz oddać zakupiony towar.
  • Skan dowodu zakupu, wraz z informacją o zakupionym produkciena adres e-mail: kontakt@inferno-meble.pl (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia).
 
 
 
W odpowiedzi zwrotnej poinformujemy Cię pod jaki adres należy odesłać towar.
WAŻNE:
  • zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb);
  • przesyłka nie może być nadana za pobraniem.
Ty – jako Konsument – ponosisz jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.
 
Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona po otrzymaniu przesyłki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś, bądź na podany przez Ciebie numer konta.
 
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Tel:  533 934 765  E-mail  kontakt@inferno-meble.pl
 
 

Reklamacje towarów

 
Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową:
Reklamacje możesz złożyć korzystając z formularza dostępnego na stronie. Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię wysyłając informację na adres e-mail podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.
 
Uszkodzenia w transporcie:
W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę  z powrotem. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt po przez formularz.
 
Inne problemy związane z zamówieniem:
W przypadku innych problemów ze złożonym zamówieniem lub towarem prosimy o kontakt poprzez e-mail pod adresem kontakt@inferno-meble.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe