Nowości
Fotel Uszak
Fotel Uszak
689,00 zł
szt.
Łóżko SAM
Łóżko SAM
399,00 zł
szt.
Wersalka FINKA
Wersalka FINKA
599,00 zł
szt.
Wersalka FOTO
Wersalka FOTO
599,00 zł
szt.
Łazienka Regina
Łazienka Regina
1 349,00 zł
szt.
Producenci
Reklamacje i zwroty
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY
Jeżeli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań możesz je zwrócić bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wówczas zwrócimy Ci pieniądze.
Jak dokonać zwrotu?
  • Poinformuj nas o tym, że chcesz oddać zakupiony towar.
  • Skan dowodu zakupu, wraz z informacją o zakupionym produkciena adres e-mail: kontakt@inferno-meble.pl (w tytule maila prosimy wpisać pełny numer zamówienia).
 
 
 
W odpowiedzi zwrotnej poinformujemy Cię pod jaki adres należy odesłać towar.
WAŻNE:
  • zgodnie z ustawą o Prawach konsumenta dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy jest wyłączone w przypadkach w niej wskazanych (m.in. w sytuacji, gdy przedmiotem zamówienia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana na specjalne zamówienie lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb);
  • przesyłka nie może być nadana za pobraniem.
Ty – jako Konsument – ponosisz jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.
 
Równowartość towaru wynikająca z rezygnacji z zakupu zostanie Ci zwrócona po otrzymaniu przesyłki przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty jakiego użyłeś, bądź na podany przez Ciebie numer konta.
 
W razie pytań skontaktuj się z nami.
Tel:  533 934 765  E-mail  kontakt@inferno-meble.pl
 
 

Reklamacje towarów

 
Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową:
Reklamacje możesz złożyć korzystając z formularza dostępnego na stronie. Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni. O wyniku postępowania reklamacyjnego i zasadach dalszego postępowania z reklamowanym towarem poinformujemy Cię wysyłając informację na adres e-mail podany w treści zgłoszenia reklamacyjnego. Reklamację możesz zgłosić również w każdy inny dopuszczalny prawem sposób.
 
Uszkodzenia w transporcie:
W celu sprawnego załatwienia reklamacji sugerujemy, żeby przesyłkę sprawdzić już przy kurierze. W przypadku, gdy stwierdzisz uszkodzenie zawartości spowodowane niewłaściwym transportem, kurier niezwłocznie spisze protokół szkodowy i zabierze przesyłkę  z powrotem. Jeśli sprawdzisz towar już po odjeździe kuriera i wtedy stwierdzisz jego uszkodzenie, zgłoś nam ten fakt po przez formularz.
 
Inne problemy związane z zamówieniem:
W przypadku innych problemów ze złożonym zamówieniem lub towarem prosimy o kontakt poprzez e-mail pod adresem kontakt@inferno-meble.pl
do góry
Pokaż pełną wersję strony
Copyright © 2016 www.nazwa.pl Sklepicom - sklepy internetowe